lugnt och skön helg fick det bli

Glömde av bloggen i en vecka men nu kör vi på igen! Har inte så mycket att säga om helgen faktiskt, det har vart den lugnaste helgen på länge. I fredags var jag bara hemma själv och gjorde ungefär INGENTING. Och igår så kom Becca hem till mig och så lagade vi lite mat, kollade på melodifestivalen och åt fruktsallad och glass. Så det blev en mysig lördag med massa snack och skratt! och lite dregel.. haha! Det har faktiskt vart riktigt skönt med en sån här helg, det behövs ibland. :)

Nu så ligger jag i sängen och känner mig helt död och tänker på hur hungrig jag är, även fast det inte var så längesen jag åt.. Men funderar på om jag ska åka och träna en snabbis sen, eller så stannar jag hemma och försöker plugga, fast det lär inte bli så ändå.




Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:


Din kommentar:


Trackback