we all die, the goal isn't to live forever the goal is to create something that will

Kav verkligen inte sova så jag kan ju lika gärna passa på att skriva på den bortglömda bloggen lite. Idag var jag tvungen att gå upp väldigt tidigt eftersom att jag var tvungen att ta bussen till jobbet, och eftersom att jag var tvungen att åka ner till stan och byta buss och skit så behövde jag gå upp mycket tidigare än vanligt. Slutade halv 5 idag och så hade jag sån tur så jag kunde åka med en ner till stan. Nere i stan när jag pratade med pappa så sa han att vi skulle köpa mat, LYCKA! jag var svin hungrig! så jag väntade på att pappa skulle komma så att vi kunde hämta maten och åka hem. Efter att jag hade käkat så somnade jag efter en stund och sov i några timmar så nu är jag inte alls trött. ganska störande ja. Men nu är jag nästan tvungen att sova, ska upp tidigt imorgon igen men då har jag sån tur att mamma kunde köra ut mig. Jag ska göra mitt bästa och försöka sova nu. GODNATT!
Min fina vän



Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:


Din kommentar:


Trackback