laddar inför ny vecka..

Fast nej. Har vart jätte skönt med långhelg men är fortfarande inte redo för skola imorgon. Känner hur sommarlovet närmar sig och det ska bli så skööönt! Fast är ändå så stressad för har en hel del som jag behöver göra i skolan. Imorgon tänkte jag att jag ska bara ta tag i lite grejer, jag är bara lat och kass på att göra klart grejer. Imorgon är det redovisning i ett arbete som jag har gjort med Amanda och Amanda, kommer nog gå super, så ligger och läser lite på det jag ska säga nu. Älskar hur värdet har vart idag! Men det är så äckligt varmt uppe på mitt rum så jag gick ner och la mig på soffan istället.

Orkar inte skriva så mycket om min helg, har festat och tagit det lugt och så. Idag när jag vaknade hemma hos Maria så fick jag skynda mig hem fö att äta och duscha och så för jag skulle hem till Amanda och plugga med henne och Amanda inför imorgon. Sen drog jag hem och har inte gjort så mycket, vart ute och gått lite och kollat på big brother och så. Nu ska jag plugga vidare lite tills jag somnar godnatt!



Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:


Din kommentar:


Trackback