kan väl ta och blogga lite då!

Orkar inte skriva så mycket om vad jag har gjort nu det senaste. Riktigt skönt med lov iaf! har inte vart hemma något typ, helt ärligt så kommer njag inte ihåg när jag sov i min egen säng sist haha. Men idag gör jag faktiskt det för ska upp tidigt och åka till sjukhuset imorgon, kvart över 8 ska jag vara där, as kul! Idag har jag vart hemma hela dagen. Sov hos Maria men åkte hem ganska tidigt. Har legat hemma och kolllat på alla big brother avsnitt som jag har missat. Lite senare så kom Amanda och så fick jag en liten tidig present av henne, fyller ju faktiskt på tisdag ;) fick en färgbomb och det ville jag verkligen ha så blev skit glad, jätte mycket tack mandisen :D Var hemma ett tag och bara snackade och tog de lugnt och sen så gav vi oss ut på en promenad med hunden som blev lite galen när en annan hund började skälla så han slev av en av mina naglar, gjored ont och ser inte fint ut. :( Men nu ska jag kolla på tv och försöka somna eftersom att klockan kommer ringa tidigt imorgon... tur att jag inte behöver göra mig i ordning. Natti!
snodde bild från amandas blogg!



Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:


Din kommentar:


Trackback