sista dagen på året!

Godmorgon! Gick upp väldigt tidigt idag, det var lika bra för har inte kunnat sova något inatt ändå, fattar inte varför? Men hoppas bara inte att jag är trött sen. Är på bra humör nu eftersom att allt är typ planerat och nu vet jag äntligen vad jag ska ha på mig! Jag ska inte ha någon klänning, kanske lite mobbat att typ alla andra ska ha det och inte jag men ville ha något som jag trivdes i! Men det kommer nog bli skitbra! Nu ska jag plocka i ordning på mitt rum ännu en gång, fattar inte hur jag lyckas få det så stökigt hela tiden.. Kommer nog åka hem till Maria hyfsat tidigt sen tror jag, eller jag vet inte när. Skriver säkert med sen!

jättesöt bild från förra året haha!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud vad fin blogg du har! Ska vi följa varandra med bloglovin? Kram och gott nytt år!:)

2011-12-31 @ 21:01:25
URL: http://eviiih.devote.se
Postat av: Anonym

hi

2013-01-05 @ 23:22:20
URL: http://eviiih.devote.se


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:


Din kommentar:


Trackback