my day

Min dag började med att mamma kommer in och väcker mig och säger att jag ska gå ner och äta frukost och sen följa med på en promenad, kan säga att jag inte var så jätte pigg på det men var ändå ganska skönt efter. Efter det slänga mig in i duschen, städa mitt sviniga rum och sen åka ner till stan och möta upp Maria och Amanda! Vi handlade lite bra saker till imorgon och så. När allt var fixat och klart så åkte jag hem. Ville faktiskt bara vara hemma idag för är ganska trött och orkade inte göra så mycket. Har provat massa kläder tills imorgon också och jag kan verkligen inte bestämma mig så Amanda och Maria, ni har inget val, ni ska hjälpa mig imorgon! Går också runt i mina obekväma skor som jag ska ha imorgon bara för att se hur det kommer att gå haha! Klackar är inte riktigt min grej om man säger så. Nu tänkte jag gå ner och ta mig något att äta för jag är så sjukt hungrig!




Kommentarer
Postat av: Louise

Vill du tjäna pengar på din blogg? Det är helt gratis på denna sidan jag gör det på. Om du är sugen på att tjäna pengar tryck på länken

http://louil.blogg.se/2011/december/adsettings-1.html#comment läs reglerna och bli medlem! Du kommer inte att ångra dig;-) Gott nytt på dig med!

2011-12-31 @ 01:27:03
URL: http://louil.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:


Din kommentar:


Trackback