hemmakväll

Kom hem för inte så jätte länge sen. Åkte ner till stan förut och mötte Becca och Amanda och så drog vi och fikade och snackade lite. Sen kikade vi lite i stan och jag fick köpt dom sista julklapparna, sköönt! Så nu är jag helt klar! Sen så åkte vi ut till torp också. Mjaa så har väl min dag sett ut, nu sitter jag och väntar på att min sallad ska komma och sen så har jag lovar mamma att hjälpa till att städa lite så det får jag väl göra senare. Tror att jag bara stannar hemma ikväll, tråkigt men kan väl vara skönt ibland det med!

sho amanda snodde din bild lite!



Kommentarer
Postat av: Matilda

Skitfin blogg! Kika gärna in min och lämna en kommentar :)

Följ mig på bloglovin eller blogkeen så följer jag dig! kram kram :))

2011-12-22 @ 21:24:59
URL: http://matildaniclasson.devote.se/
Postat av: molly

fin blogg, intressant!

2011-12-22 @ 21:45:15
URL: http://mollysvedin.devote.se


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:


Din kommentar:


Trackback