men åh

Fan, jag sa ju att jag inte skulle kunna somna nu bara för att jag sov förut och så ska jag upp tidigt och träna, hur ska detta gå? Skulle inte förvåna mig om jag bestämmer mig för att skita i det. Fast jag kanske kan göra det direkt efter skolan istället för slutar ändå ganska tidigt. Får se på det när klockan ringer imorgon! Haha jag satt och kollade tillbaka lite på bloggen nyss och så kom jag på en grej, på mina bilder där jag visar vad jag har på mig så ser man en dildo i bakgrunden haha! Fick den när jag fyllde år. Ska jag vara helt ärlig så har jag inte använt den än, hahah så skrev jag än! Nä men vet inte riktigt om det är min grej det där. haha herregud varför skrev jag det här?

haha kul!



Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:


Din kommentar:


Trackback