it's actually pretty simple, either you do it, or you don't

Kom nyss hem från Becca och sitter i min säng och känner mig helt borta, får kanske kolla blodsockret haha. Åkte ju till Beccas lägenhet förut, jag hon och hennes mamma, visste ni att hon är min gudmor? :) Eller först så åkte vi och köpte färg och så. Gud vad vi har burit och slängt massa, det kommer nog bli riktigt bra det här! Vi var där ganska länge och sen så åkte vi hem till Becca och käkade och kollade på film och bara tog det lugnt. Och jag fick en julklapp, ett par örhängen som jag verkligen behövde, jätte snällt verkligen! ♥

Imorgon tänkte jag att jag ska ta en lång sovmorgon så att jag verkligen får sova ut! Senare på kvällen så ska jag på zumba, får se vad jag gör resten av dagen. Juste, jag tappade ju bort min mobil på nyår så har ju inte har någon dom här dagarna men nu har jag en annan med ett tillfälligt nummer, jobbigt att det inte är comviq bara :(





Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:


Din kommentar:


Trackback