when you finally get something good, enjoy it. don't go looking for something better.

Haha gjorde världens vurpa imorse på väg till bussen, tror inte att någon såg. Men jag känner mig så dum när ingen ser, visst det är skit pinsamt om någon ser men då kan man ju bara kolla på personen och skratta, haha så tänker jag iaf. Skolan gick fort och sen drog jag ner till stan och köpte busskort och så sen så tog jag bussen hem, slängde i mig lite macka och bytte om och sen åkte jag ner och tränade med Maria och Becca. Senare så mådde jag piss så pappa fick komma och hämta mig. Kul att klockan är 2 snart.. så nu ska jag försöka sova för jag vet vilket helvete det kommer bli imorgon när jag ska upp. Godnatt!!!




Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:


Din kommentar:


Trackback