is it weird that i don't give a shit?

Har inte skrivit eftersom att jag inte gjort något speciellt att skriva om och så har jag inte bilder så det blir så tråkigt utan. Men igår var jag i alla fall i Göteborg med Becca, fick inte med mig så jättemycket hem men jag blev nöjd ändå, åkte mest dit för att hitta ett par skinnbyxor och det fick jag så japp, nöjd! Kommer säkert bilder när jag har orkat ta kort på det. Senare på kvällen så åkte jag hem till Becca och var med henne.

I morse fick jag sätta klockan och gå upp tidigt för att jag skulle till sjukhuset på ett vanligt besök. Det gick rätt snabbt eftersom att vi inte kollade så mycket hur jag hade legat och så tog vi inget HbA1c, ville vänta lite med det för var inte längesen jag tog ett så ville vänta så att jag kan se mer förändring. Kollade bara vikten och så bestämde vi att jag skulle börja räkna kolhydrater för att blodsockret ska bli bättre, så det ska jag börja med nu. Jobbigt att komma igång med det bara men ska väl gå bra efter ett tag. Becca kom nyss hem till mig och vi sitter på mitt fina ostädade rum och gör ingenting just nu, vi funderar på att vara hemma hos henne ikväll och laga lite mat och ha det mysigt och så sen, så så kommer väl min kväll se ut!


suddig men det är lika bra



Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:


Din kommentar:


Trackback