att det ska vara så svårt att hålla något som man har lovat sig själv

Jag måste börja gå och lägga mig tidigare, är ju lika död varje morgon. Det konstiga är att när jag sover ensam hemma så har jag skitsvårt för att somna, men när jag sover hos någon annan så har jag inga problem att somna alls, skumt. Nu ligger jag i alla fall och försöka lära mig det jag ska säga när vi ska redovisa vårt arbete imorgon men det går sådär när man har tusen andra tankar i huvudet. Kul kul. Skulle egentligen ha färgat mitt hår idag när jag kom hem men så kom grannarna hit så vi hann inte med det, så ska tvinga någon att göra det på mig imorgon!

Haha det är så fult, typ ingen som vet att jag bloggar så det är typ ingen som läser, varför jag inte har länkat den vet jag inte, varför jag inte länkar den nu vet jag inte heller. Så cool är jag, japp.





Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:


Din kommentar:


Trackback