Vill och ska

Kom hem från gymmet för en stund sen, var inte på något pass idag utan vi tränade på gymmet idag så det var lite lugnare men det var väldigt skönt. När vi var klara så körde Becca och hennes pappa hem mig och då slängde jag mig i fåtöljen med kaffe som fanns klart när jag kom hem! Tänkte hoppa in i duschen nu direkt och sen göra mig i ordning för natten så att det är klart sen, eller jag kanske ska äta något först. Börjat tycka att det har blivit väldigt roligt att träna så det är ju skönt. Förr var det mer att jag tvingade mig själv ner till gymmet bara för att jag kände att jag måste. Får väl hoppas att det fortsätter att kännas så här haha. Jo med det tror jag allt, jag har ett mål som jag ska klara ;) eller säger man ens så? Jaja ni fattar! Idag ska jag lägga mig i tid, inatt gick det ju sådär med det, låg bara där och såg att klockan bara blev mer och mer, så måste försöka hitta något sätt så att jag kan somna. Tufft liv asså. Nu ska jag sluta tjata och gå och dejta duschen! Har typ ingen bild så fick bli en bild på min lamphund!




Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:


Din kommentar:


Trackback