Vad hände med att jag skulle gå upp tidigt?

Godmorgon på er! Gud vad det har blåst inatt, trodde nästan att taket skulle lossna och flyga iväg haha. Åh jag hade en sån rolig dröm inatt, fast jag kommer inte ihåg så mycket, bara att den var rolig. Men det enda jag kommer ihåg var att jag och Rebecca gjorde inbrott hos mina grannar, vi hade snott nyckeln av dom och när dom inte var hemma så passade vi på. När vi väl var inne så försökte vi komma in på toaletten det var låst så vi försökte med allt, fråga inte vad vi skulle in där att göra. Men i alla fall så hörde vi något så vi rusade ut på balkongen och hoppade ner från den och jag stukade foten. När vi sprang och kollade på framsidan sen så var det tydligen inte alls någon som hade kommit hem så vi blev jätte arga. Normalt. Nu ska jag bara dricka upp mitt kaffe och sen ska jag ta med mig hunden ut på en promenad. Juste, berättade jag om att jag ramlade ner i en Bäck i lördags? Jojomen det gjorde jag! Eller söndag får man väl säga. Efter att vi hade gått av bussen så skulle jag gå ner i ett dike och pissa. När jag var klar och skulle ta mig upp så halkade jag och rullade ner. Eftersom att det inte fanns några lampor där så var det väldigt mörkt så jag såg inget så jag hade ingen aning om att det fanns en bäck där så gissa om jag blev förvånad när att bara blev helt blött. Asså verkligen hela jag låg i bäcken. Tror ni det var kallt eller att stå där ute mitt i natten med mina blöta kläder? Trodde helt seriöst att jag skulle dö eller något haha. Det värsta var att det var en bit att gå hem till Amanda, haha jag hade så ont i hela kroppen. Så när vi kom hem så fick Amanda bädda ner mig med täcke och filtar och grejer. Var nog det västar jag har vart med om tror jag haha :( men kan man kalla det årets första dopp eller? Haha nä det räknas inte. Så här ser i alla fall mina skor ut nu några dagar efter dom har torkat och så.




Kommentarer
Postat av: Molly

Fin blogg. Är allt bra? :)

2012-01-04 @ 14:10:06
URL: http://mollyannasvedin.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:


Din kommentar:


Trackback