hade inget bättre för mig

Jag sa ju att jag inte jag något nyårslöfte eftersom att det är ändå ingenting som jag kommer kunna hålla. Det här är bara en lista på vad jag skulle vilja göra eller ah försöka göra. Ett nyårslöfte är väl ändå något som man lovar sig själv att man ska göra men det är inte det jag gör, så man kan väl inte kalla det nyårslöften, eller? Jag tycker inte det i alla fall! :D Men här är en lista på saker som jag skulle vilja göra:

- Lära mig gå i klackar. Jag verkligen hatar klackskor, kan inte gå i dom, i alla fall inte i för höga. Skulle jag ta på min några någon kväll så har jag ändå med mig andra skor som jag byter till nästan direkt. Synd för jag tycker att det är riktigt snyggt.
- Lägga mer pengar på kläder. Jag köper nästan aldrig kläder så det är tråkigt att aldrig ha något nytt. Lånar typ alltid av kompisar och det känns ganska fattigt, jag vill kunna ha mina egna.
- Jag ska göra något nytt med håret, eller inte något jätte stort. Kanske bara färga det till en annan färg, funderar på något brunrött eller något liknande. :D
- Jag ska bli mer positiv! Se grejer från den ljusa sidan och försöka göra något bra av det som är dåligt. Ska försöka vara glad och skita i saker som trycker ner mig.
- Jag ska ta hand om min diabetes mycket bättre, ha bättre koll på blodsockret och så. Det har vart väldigt dåligt ett tag men nu har jag bärrttat mig och det börjar se bra ut. Snart är allt som det ska och jag måste erkänna att jag faktiskt är rätt nöjd (a) Det är inte så svårt egentligen, gäller bara att gilla läget!
- Resa någonstans. Till något varmt ställe, har bara vart i Sverige, Danmark och Norge. Känner att det är dags nu haha. Har liksom aldrig suttit på ett flygplan eller något. Sen så har jag aldrig vart och åkt skidor heller, så det är också något som jag skulle vilja göra.
- Jag ska sluta oroa mig för så mycket saker. Är alltid rädd för att göra fel eller att saker inte ska bli som jag har tänkt mig. Det är som man säger, man lär sig av sina misstag. Jag får helt enkelt sluta tänka så mycket innan jag ska göra något och hoppas på det bästa haha!
- Sist men inte minst så vill jag skaffa mig ett jobb! Inte så lätt kanske men skulle verkligen behöva det min plånbok är alltid så tom haha.
Ja det är väl det som jag kommer på nu, får se hur detta kommer gå, försöka går ju alltid! ;)



Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:


Din kommentar:


Trackback