Stannar en natt till

Trodde att jag skulle få åka hem idag men måste stanna tills imorgon. Även fast det är bra nu så måste jag ändå stanna i två dygn så hoppas att jag får åka hem ganska tidigt. Men jag klarar mig, har ett eget rum och en tv så det funkar. Har ju nålar i båda armvecken, en där dom tar blod ifrån och en som droppen går till. Apparaten började tjuta förut och så skulle vi kolla vad det var och när vi drog upp tröjan så var det heelt blodigt så den hade läckt massa så fick ta bort den och sätta en ny, fast den sitter på handen nu. Andra armen är inte heller så fin, helt svullen och blå, nä nu får jag sluta lipa. Har i alla fall fått en telefon nu så låg och tjötade lite med Becca förut så det är lite skönt att man kan få tag på folk nu. Ligger och väntar på kvällsmat nu som jag borde få ganska snart tror jag haha gillar frukosten och kvällsmaten här.




Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:


Din kommentar:


Trackback