Sluta aldrig hoppas

Det blev inget hemma hos Felicia förut istället så har jag vart med Maria och Becca. Ligger och kollar på film nu och ska försöka somna snart för jag behöver verkligen sova ut känner jag. Imorgon halv 5 så ska jag på zumba med Becca och Maria mer än så vet jag inte. Eller jo, jag ska storstäda mitt äckliga rum! Måste dammsuga, damma och skura jätte noga eftersom att en viss Amanda har sprutat en jävla massa glitter här inne så att det glittrar precis överallt ;) Så det är väl det första jag ska göra imorgon så att jag blir av med skiten. Har kommit på att jag vill möblera om här inne, vill ha lite förändring fast det finns nog inte så mycket man kan göra kom jag på nu när jag kollade mig omkring.. Jag får väl testa lite! Nä nu orkar jag inte kolla på det dåliga som går på tv längre, jag sätter på en film istället! Godnatt och sov gott.




Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:


Din kommentar:


Trackback