om ni bara visste hehe..

Var ju som sagt hemma hos Becca förut, vi åt god mat och hade det bra och lite sånt. Vid halv 9 typ så kom jag på att jag borde plugga på ett prov som jag ska ha imorgon så ringde pappa så fick han komma och hämta mig. Om ni undrar så har jag fortfarande inte börjar plugga till det där jävla provet.. Ska byta insulin, tvätta bort sminket och rensa bort högen av grejer som ligger på min säng och sen ska jag krypa ner och försöka sova.

Becca och min hand haha, erkänn snygg ring hon har!



Kommentarer
Postat av: therese löfberg

Härlig blogg, kanske kika på min blogg?

Har precis börjat blogga och kommentera vad du vill läsa om osv!

2012-01-25 @ 06:28:53
URL: http://ttheresemichelle.devote.se


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:


Din kommentar:


Trackback