min helg!

Har inte riktigt orkat att skriva nu i helgen men nu sitter jag ändå bara och har tråkigt så kan lika gärna skriva. Har vart en hyfsat lugnt helg tycker jag, i fredags så var jag, Maria, Becca och Amanda hemma hos Maria och bakade, skitmysigt! Så ah, vi spenderade kvällen där. I lördags så körde vi på en heldag i Göteborg, jag och Becca åkte ner lite tidigare och kollade lite i affärer och så, lite senare så kom Maria och My och så gick vi och käkade och snackade och så! Senare så gick vi på bio, den var väldigt bra faktiskt! Sen så gick vi och väntade på bussen hem. Skulle egentligen åkt hem när vi kom tillbaka till Uddevalla men blev ändrade planer så drog på en fest en stund istället, så det var trevligt! Idag vaknade jag väldigt sent och efter att jag hade ätit frukost så gick jag upp och sov lite igen, så har sovit jättemycket idag. Har bara stannat hemma, har inte orkat åka och träna eller något. Sitter och väntar på att handbollen ska börja nu så ska jag gå ner och kolla på den men föräldrarna och äta lite gott!





Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:


Din kommentar:


Trackback