jag som tänkte sova ut

Godmorgon!

Jag sa ju att jag skulle ta en lång sovmorgon men blev visst inget med det. Mamma ringde och väckte mig, hon var och handlade så hon ville bara ringa och fråga vad jag ville ha, så det var ju bra! :) Försökte somna om efter det men det gick verkligen inte, glömde dra ner persiennerna innan jag somnade så kunde inte somna när det var så ljust och jag orkade inte gå och dra ner dom, lat tjej jag vet. Sen så sov jag inte så himla bekvämt heller, somnade framför datorn så jag hade inte bäddat upp eller något och så när jag vaknade lite senare så orkade jag inte göra något så gick och hämtade en filt bara haha. Jaja nu är jag i alla fall vaken och har tvättat bort det äckliga sminket som jag inte tvättade bort igår, blää. Nu ropar päronen att jag måste gå ner och käka något så får väl göra det då!
glad kines med en skev tumme



Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:


Din kommentar:


Trackback