härligt

Kom hem för en liten stund sen. Säger hela tiden att det har vart så jävla svettigt efter alla pass men det här var nog det värsta, det var så varmt där inne! Juste vet ni eller? Bohuslänningen var där och tog kort, dör om jag kommer med i tidningen när jag tränar! Får hoppas att jag slipper det. Åh det var så underbart att komma hem och gå upp på mitt rum, storstädade ju här förut och det är inte ofta det är så här fint på mitt rum haha.. Sitter och väntar på att maten ska bli klar nu, är vrålhungrig! Sen ska jag hoppa in i duschen och sen umgås med sängen och tvn resten av kvällen. Kom på att om jag vill ha någon sallad till så får jag nog göra den själv så ska gå ner och göra det nu!



Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:


Din kommentar:


Trackback