då var det fredag igen

Orkade verkligen inte blogga mer igår, hade ändå inget speciellt att skriva. Det enda som hände var att jag och Amanda köpte dyr glass som vi hade tjatat om hela dagen och sen så åkte vi hem och så var jag hemma hela dagen och år glass, smal tjej med ett kul liv. Det här har vart en riktigt slapp dag än så länge, första lektionen hade vi datorkunskap så det var bara att sitta och göra precis som läraren gjorde, efter det hade vi naturkunsskap och så pratade vi bara lite betyg och så fick jvi sluta sen så hade en lång lunch. Så sitter och väntar på den sista lektionen nu, ingen aningen när den börjar men. Skönt med en kort dag på en fredag! Efter skolan så åker jag och mamma till torp och köper nya jeans till mig, äntligen! Senare på kvällen blir det till att vara med fina människor!




Kommentarer
Postat av: emma Ledin

fin blogg! följa varndra på bloglovin? :)

2012-01-27 @ 12:15:14
URL: http://nattstad.se/emisz_
Postat av: Erika

Hej! Fin blogg, följa varandra via bloglovin? :)

2012-01-27 @ 15:04:00
URL: http://yerika.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:


Din kommentar:


Trackback