min dag

Det här har vart en ganska slapp dag faktiskt. Råkade försova mig i morse så kom försent så var inte med på idrotten utan satt och försökte göra klart en läxa som vi hr tills imorgon, eller ah idag, klockan är ju faktiskt över 00.00.. Senare på en annan lektion så fick vi gå omv i var klara med alla uppgifter som vi hade och jag och Amanda hade bara en kvar så det gjorde vi fort och fick gå sen så hade en väldigt lång rast. Visst är det skönt med en sån lång rast men känns så meningslöst att sitta i skolan och inte göra någonting. Den sista lektionen så redovisade jag och Amanda. Alla ska egentligen göra det nästa vecka men eftersom att Amanda åker utomlands nästa vecka så gjorde vi det idag. När vi var färdiga så hade vi inte något att göra, alla satt ju och jobbade med det vi redan var klara med, så jag och Amanda fick gå när vi var klara, inte helt fel. När vi kom ner till stan så bestämde vi oss för att dra till våran gamla skola och hälsa på våra lärare eftersom att vi ändå inte hade något att göra. Så jag, Amanda, Sofia och Eve drog dit en stund. Det var lite konstigt när vi kom dit, det kändes liksom som hemma typ. Det var kul att prata med våra gamla lärare faktisk, man saknar dom allt lite. Sen så gick dom andra till bussen och jag gick till stan för att pappa skulle hämta mig där och sen åkte vi och köpte McDonalds., lite feta bara men man får faktisk unna sig lite ibland. 

Har bara vart hemma hela kvällen, det där med träningen vill jag inte ens prata om, blev helt enkelt inte något idag heller.. Men jag tog mig en ganska lång promenad med hunden, det är ju alltid något. Satt och pluggade lite förut men tog en paus och gick ut och tjötade lite med Tobbe och Marcus ett tag. Nu sitter jag och försöker banka in lite glosor i huvudet. Smart som man är så börjar man plugga kvällen innan. Imorgon är det äntligen fredag och jag slutar ganska tidigt efter som att jag inte ska ha den sista lektionen. Sen får vi se vad kvällen har att erbjuda. Hoppas att min sjuka vän Maria blir tillräckligt frisk så att hon kan hitta på något! Men nu har jag inget mer ointressant att skriva om, ser att det blev lite mycket kanske. Ska plugga lite till och sen ska jag sova. Godnatt!


lite trött bara



Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:


Din kommentar:


Trackback