nytt liv, ny start

Åkte hem till Amanda igår och var med henne och Conny.Vi åkte och köpte lite kebab och grejer som vi sen lagade och åt, hur gott som helst!

Idag var jag hos doktorn på morgonen, inte så roliga besked men det är lite för personligt att ta här på bloggen. Sen åkte jag till skolan. Efter skolan så gick jag ner till stan med Isabella en stund medan jag väntade på att Maria skulle sluta, sen gick jag upp till henne och pratade med henne och Mike lite snabbt. Sen tog jag bussen hem och lagade mig lite mat. Slappar i soffan nu och kollar på tv men ska gå upp och damsuga toan som jag har lovat.. Sen byter jag om och drar och tränar tänkte jag, kanske solar om jag inte är för snål också! :)



Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:


Din kommentar:


Trackback