hey ho, lets go!

Bara vart hemma idag, ganska skönt faktiskt om jag ska vara ärlig. Var duktig förut och lagade mat också, potatis, fläsk och löksås blev det, gott! okej så, jag fick lite hjälp av mamma.. Juste, rensade ut alla sommarkläderna förut och slängde allt som jag inte ville ha. Känns som att jag inte har så mycket kvar nu :( Behövs nytt!! Längtar tills jag får pengar! Sen så gick jag ut på en lång promenad med hunden, orkade inte åka och träna, det är så tråkig att träna själv. Hoppas att Maria blir frisk snart så att jag kommer igång igen ;) Men iaf, när jag bara hade en liten bit kvar att gå så fick jag lågt blodsocker och kände att jag inte kunde gå mer. Så fick ringa mamma och be henne hämta mig.

Ska ta och hoppa in i duschen nu och sen lägga i en hårinpackning och kanske göra ansiktsmask om jag orkar. Imorgon är det skola igen och det är riktigt skönt att det är fredag!




Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:


Din kommentar:


Trackback