haha fail

Vet inte hur jag tänkte i morse när jag skrev det inlägget. Skrev ju att jag hade massa tid över men nej, jag trodde att jag var en timma tidig men så var det visst inte. När jag insåg det så fick jag väcka mamma och så fick hon köra mig till skolan så att jag skulle komma i tid.

Första lektionen var det engelska läxförhör, gick ganska bra tror jag.. Fick tillbaka mitt förra förhör också, 31 av 39 tror jag att det var, yeey brukar inte gå så bra för mig :D Sista lektionen var det prov i någon handel ämne. Ingen aning om hur det gick men ett godkänt blir det nog allt iaf. Asså jag har trott att det har varit måndag hela dagen bara för att vi var lediga igår. Så underbar känsla varje gång jag kom på att det faktiskt är fredag! Vad som händer ikväll vet jag inte riktigt än, inte bara sitta hemma iaf!

Nu har jag precis gjort en pastasallad, det skulle bara vara till mig och pappa men det blev lite mycket så räcker nog till 8 personer ungefär.. Är man hungrig så kan man komma hit. Men får väl se det från den ljusa sidan, mat till imorgon också! Men ska göra någon god dressing till salladen nu, eller försöka göra en god..



Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:


Din kommentar:


Trackback