en helt vanlig tråkig dag

Yeey Amanda har fixat till min blogg! Tack tönt :)

I morse var jag tvungen att gå upp jäätte tidigt eftersom att jag och mamma skulle lämna Mutumba på dagis innan jag skulle vara på sjukhuset klockan halv 8. Jag gick bara upp och duschade och åt och klädde på mig sköna kläder, sket i att fixa håret och sminka mig, hur jag såg ut vill jag inte ens veta men det var ju inte precis någon att skämmas för där ;) Den första tiden jag hade var för att kolla mina ögon och se så att jag inte hade fått några skador på dom påg rund av hur jag har skött min diabetes. Men det verkade bra, hon tyckte inte att det såg så konstigt ut och om det var något så skulle det inte vara något allvarligt, så det var skönt att höra. Usch det var värsta jobbigt för att 40 minuter innan jag skulle vara där så skulle jag ta droppar i ögonen för att mina pupiller skulle bli större och dom dropparna gör så att jag ser väldigt suddigt. Haha på grund av att mina pupiller blev så stora så kan man väl säga att jag såg lite drogad ut.. När jag väl satt där så var det typ en stor kamera som hon satte precis framför ögat och det var ju inte lite den  blixtrade till, så jag kände mig helt blind efter haha. När jag var klar där så fick jag och mamma vänta i typ 40 min för att då hade jag en annan tid. Där fick jag reda på att jag har gjort väldigt bra ifrån mig och jag hade gått ner massa i HbA1c så jag är stolt över mig själv faktiskt. Åke inte till skolan efter sjukhuset utan har vart hemma hela dagen och umgåtts med min soffa och min tv.

Imorgon ska jag iaf till skolan och jag kom precis på att jag har sovmorgon! fint! Kanske åker med Amanda till torp en snabbis, får se på det. Sen så ska jag kanske åka och träna med Becca senare.







Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:


Din kommentar:


Trackback