Gud gav mannen både kuk och hjärna, men inte tillräckligt med blod för att fylla båda samtidigt

Inte kul att blogga när bloggen ser ut som den gör.. Så det är därför som jag inte skriver så mycket.

Idag är det måndag och en nu start på veckan, hippas den går lika fort som alla andra har gjort. Hade en kort sovmorgon i morse så det var rätt skönt. Blev lite ledsen när vi fick reda på att vi ska gå mycket längre på onsdagar.. Efter skolan så kom pappa och hämtade mig så att jag skulle hinna äta mammas goda mat innan jag skulle iväg och göra en liten grej. Efter det så har jag bara vart hemma och tagit det lugnt framför tvn.

Imorgon har vi också sovmorgon eftersom att vi inte ska ha den första lektionen, yeey! Äckligt segt med lång dag!


från manda pandas blogg!



Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:


Din kommentar:


Trackback