it never rains forever

Ååh just nu mår jag skit, skit och skit! Har jäättehögt blodsocker för knappen på magen har läckt så har inte fått något insulin. Blir så jävla törstig så ska gå ner och hämta ett STORT glas vatten med massa is, mmh! Haha vet inte vart jag ska ta vägen, ont i huvudet, ont i magen och högt blodsocker, det är fan inte lätt asså, ruskigt synt om mig! :) haha nä.. Har vart helt död i skolan idag så somnade direkt när jag kom hem sen så väckte pappa mig när det var mat och sen så gick jag upp och la mig och sov igen. Ja så har väl min dag sett ut, kul va? Borde egentligen plugga massa men vart är orken till det då? Ska nog bara ligga still och tycka synt om mig själv och vänta tills big brother börjar! As kul att jag inte kommer kunna somna inatt bara för att jag har sovit hela dagen.....



Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:


Din kommentar:


Trackback