Städar för fullt

Okej nu tog jag en liten paus, som vanligt så såg mitt rum ut som jag vet inte vad så var tvungen att fixa det nu. Har gjort i ordning i garderoben också, duktig tjej jag vet. Har inte haft lust att skriva nu i helgen så kan skriva lite kort om vad jag har gjort. Sa ju att jag skulle ta det lugnt men blev inte riktigt så i fredags. Började med att jag åkte ner till stan och käkade med tjejerna och sen drog vi till lite sköna människor och det blev inte så jätte nyktert haha. Så ja, det var kul. Lördagen blev mycket mycket lugnt, gjorde mig inte ens i ordning. Var hemma hela dagen och så kom Becca lite senare och så kollade vi bara på tv och åt oss tjocka, faktiskt ganska skönt. Idag så har jag inte planerat någonting förutom att bli klar med rummet. Men tror inte att jag ska göra något speciellt, har jag lust så åker jag ner och tränar lite senare, har ju inte blivit så mycket träning den här veckan. Men nu får det vara slut på pausen..




Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:


Din kommentar:


Trackback