hallå jag då??

Godmorgon fina jävlar!

Vaknade ganska sent idag, eller sent för mig, brukar oftast vakna innan 12 i alla fall. Men det var helt underbart att vakna och veta att man är ensam hemma, älskar att vara ensam hemma när jag vaknar haha. Så nu kan jag spela hög musik och sjunga hur mycket jag vill! :D Sen ikväll ska jag och lite tjejer hem till Felicia på lite tjejkväll typ, äta god mat och så, skit mysigt! Innan det vet jag inte, har jag inget bättre för mig så åker jag nog och tränar. Men nu ska jag gå ner och äta lite frukost för är hungrig som en häst!



Kommentarer
Postat av: TECKNING & FOTO - N.H

Tips!

Håller i en tävling i min blogg där vinsten är ett jättefint, eftertraktat Crystal Bullet halsband! Avslutas fredagen den 13/1. Var med du också! Kram

2012-01-07 @ 15:12:47
URL: http://nataliehakansson.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:


Din kommentar:


Trackback