bra fille, jätte bra verkligen

Godmorgon!

Vaknade av att pappa kommer in och säger att min diabetessköterska ringde och sa att jag skulle ha vart på sjukhuset föe en kvart sen, PINSAMT! Jag hade helt glömt av det, är så vad med att få ett sms dagen innan jag ska dit, tänkte ju inte på att jag har en annan mobil och ett nytt nummer, så ja det var en lite miss. Men det gjorde inget för jag ska snart dit ändå för att träffa en, så skulle ta det samtidigt. Jaja, har i alla fall piggnat till lite nu och slängt i mig lite frukost så nu ska jag byta om och sen åka och träna en snabbis.



Kommentarer
Postat av: Sandra

Gullig blogg du har :) Kram!!

2012-01-05 @ 13:48:47
URL: http://sandrakosan.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:


Din kommentar:


Trackback