vindruvor och plugg!

Efter skolan förut så gick jag och Amanda ner till stan och solade, sen så gick vi och köpte en mascara till mig och sen åkte hon hem och så tänkte jag att jag skulle vara duktig att gå hem, när jag kom till sjukhuset så fick jag lågt blodsocker så pappa fick komma och hämta mig. Sen så har jag bara stannat hemma och tagit det lugnt och pluggat.

Sitter och försöker plugga lite matte och idrott. Var borta när vi hade prov i idrott så är inte säker men jag tror att jag ska göra det imorgon kanske, så pluggar för säkerhets skull. Sen så har jag matteprov imorgon också så det har jag också försökt banka in i huvudet men det går sädär. Har egentligen en tid på sjukhuset imorgon, men kommer inte hinna eftersom att jag måste göra provet, så måste ringa och byta tid. Ska bara komma ihåg det också.. ska plugga en stund till och sen så måste jag å och lägga mig.
 




Kommentarer
Postat av: julia

fin blogg du har :)

2012-02-09 @ 00:12:00
URL: http://nattstad.se/juliaandersson


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:


Din kommentar:


Trackback