Äntligen fredag!!

Sitter i klassrummet nu och gör inte så mycket, funderar lite på vad man kan hitta på ikväll.
Var ju på sjukhuset igår, fick en ny blodsockermätare som verkar jättebra och det går väldigt snabbt, så det kommer nog bli bra! Sen så pratade vi om hur jag ska göra på morgonen så att jag inte hamnar högt efter frukost så ska testa lite nya saker. Efter jag hade vart där så gick jag och skule träna. Men hann inte träna så länge för fick lågt blodsocker och mådde inte så bra. Så Sebastian fick komma och hämta mig och så åkte vi till min farmor en stund, det var dags för det var över ett år sen som jag var där. Och efter det så åkte jag hem och somnade. Inte så bra för jag kunde inte somna inatt så är sjukt trött! Funderar på en lugn kväll om det inte händer något kul, men får se vad som händer.



Kommentarer
Postat av: TECKNING & FOTO

TÄVLINGSTIPS!

Lottar ut en snygg grå "Trash Hoodie" hos mig. Med endast 2 obligatoriska regler är du med och deltar! Lätt som en plätt. Kika in...

2012-02-10 @ 12:38:43
URL: http://nataliehakansson.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:


Din kommentar:


Trackback