Lägg inte örhängen på golvet..

Vaknade i morse av att jag var jätte yr för att jag hade lågt blodsocker, så det var bara att gå upp att äta. Tagit det rätt lugnt hela dagen. Pappa ringde mig förut och bad mig sätta på kaffe för att han hade en överaskning, när han kom hem hade han stora as goda muffins med sig haha.

Håller på och städar mitt rum nu, men fick ta en liten paus eftersom att jag gjorde en ganska klantig sak. På något sätt så hade ett av mina örhängen hamnat på golvet och piggen var uppåt. Jag såg den naturligtvis inte och gick på det och man bara hörde hur det knakade eller hur man nu säger när den åkte in foten. Fattar ni, hela jävla piggen åkte in foten och den är inte ens vass, den är ju typ rund där uppe. Så den fastnade i foten så att jag fick dra ut den. Blödde lite i början men nu är det typ bara lite rött och svider lite haha. Synd om mig. Men ska sluta lipa nu och ta tag i städningen så hörs bi sen!



Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:


Din kommentar:


Trackback