kommer ju iaf komma i tid

Vad var det jag sa, det går redan skit med att skriva haha.. Jaja så kan der vara.

Blev lite ledsen nyss, kom på att jag har sovmorgon och börjar klockan 10 istället för halv 9, så nu sitter jag här och är helt klar och bara väntar på att tiden ska gå. Är lite sur nu också, fick tandkräm på tröjan så måste hitta en annan, tur att jag har en massa tid på mig då.. Asså det är verkligen storm ute, kommer ju blåsa iväg sen när jag ska ut. Inte så lång dag i skolan idag, skönt! Har sagt till mig själv sen måndags att jag ska åka och träna, men jag somnade efter skolan både i måndags och igår och när jag vaknar så är sen för sent.. Men idag SKA jag träna och jag ska inte somna innan.

Den stora frågan är ju vad jag ska göra nu, tvn ser ganska lockande ut, får se om jag hittar något bra!


Har typ bara massa konstiga bilder på datorn just nu.




Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:


Din kommentar:


Trackback