onsdag

Tjaa! Helt okej dag i skolan idag faktiskt förutom att jag mitt mitt fösta F.. Men hade jag pluggat så hade det vart svin lätt så omprovet blir inga problem;) Efter skolan gick jag till gymmet och tränade, efter ca en och en halvtimma fick jag lågt blodsocker så då fick jag ringa pappa och be han att komme och hämta mig. När jag kom hem så var maten precis klar och stod på bordet, uuunderbart!

Nu ligger jag på golvet i mitt rum och bara lyssnar på musik och har jättetråkigt. Funderar lite på vad jag ska önska mig i julklapp, lite tidigt kanske men vet att mamma redan har köpt en julklapp till mig så lika bra att jag säger vad jag önskar mig nu. Kommer nog önska mig mest sånt som är bra och ha som jag är för snål för att köpa själv eller ah. Ska nog ta och hoppa in i duschen snart och sen ska jag försöka komma ihåg att lägga i hårinpackning för det behövs!




Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:


Din kommentar:


Trackback