lite tankar om jul och nyår

Jaha, då var julen för detta året över. Tänk ändå så som alla har stressat bara just för den här dagen, med julklappar och mat för att allt ska bli bra, tycker att det är riktigt skönt att det är slut med det nu! Ska jag vara ärlig så tycker jag att julen är lite överskattad, visst det är jättemysigt att fira den med sina nära och kära och jag älskar att båda ge och få paket men ändå, lite överskattat med all denna stress för att allt ska bli perfekt. Okej nu låter det helt fel, jag gillar julen men tycker att det kan bli för mycket! Jag har liksom sett fram emot nyår mer än till jul och det är många som tycker att nyår är överskattat men inte jag, jag tycket att nyår är mycket roligare! :D Många tycker ju att det blir för mycket panik om vad man ska ha på sig och hur man ska se ut och vart man ska vara och allt. Visst några överdriver väl kanske lite mycket men det hör ju ändå till lite tycker jag. Det är inte alltid som man klär upp sig och gör sig i ordning så mycket som många gör till nyår och det tycker jag är kul! Fast man behöver ju inte överdriva för mycket:) Själv så har jag ingen aning om vad jag ska ha på mig, eller jag har väl mina funderingar men jag får se, något fint ska jag väl hitta hoppas jag. Shit vad jag tjötar, haha hade inget bättre för mig, har säkert skrivit samma saker flera gånger med skit i det! Puss på er töntar som orkade läsa detta otroligt onödiga inlägg!




Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:


Din kommentar:


Trackback