Julen närmar sig!

Kanske ta tag i det här igen? Blogga är då fan inte min grej men försöka går ju alltid! Men vill ha ny header, jätte bra gjort av Amanda men gillar inte bilden så ska tvinga henne göra en ny någon gång när hon orkar.

Min dag började med att Amanda kom hem till mig, vi lagade lite mat och sen tog vi bussen till sjukhuset för att gå på en vanlig koll för min diabetes. Känns som att jag bor på sjukhus nu för tiden haha.. Efter det gick vi ner till stan så jag kunde köpa en julklapp till pappa och hårfärg till mig, nu ska utväxten bort! Sen åkte jag, Amanda och Anna ut till torp där jag fick köpt lite mer julklappar, snart klar med alla, skönt!
Nu ska jag nog ta och ta bort lite i vardagsrummet som jag har stökat ner, ser sådär ut efter att jag har slagit in paket.. Sen ska jag göra klart engelska så att inte min lärare halshugger mig för att jag har lovat henne att vara klar länge nu. Lite depp är jag också för Amanda berättade att vi har bokprov imorgon, tror ni att jag har läst ut boken då? Nä, inte ens halva. Långt det blev,hej då fula jävlar.




Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:


Din kommentar:


Trackback