inte glad

Trött och irriterad är jag! Vill bara gå upp till min fina säng och ligga med den men nä, har en jävla massa grejer att fixa först! Ska bli så skönt med lov, det behövs nu. Men får väl bita ihop tills dess.

Igår sov jag hos Amanda så i morse tog vi en liten extra lång sovmorgon men det var vi värda tycker jag ;)
Kom till skolan och gjorde ett svårt matteprov och sen gick jag med Amanda till frisören. Efter det skulle jag gå upp till skolan till den sista lektionen men då hade min grupp bestämt att vi fick gå hem så då åkte jag och Becca till torp och kikade lite. Nu har jag bestämt mig för att inte göra något annat förrän jag är klar med skiten till skolan så att det blir klar så fort som möjligt! Så kom jag på en sak nyss också som gör att allt bara blir jobbigt, åååh orkar inte :(




Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:


Din kommentar:


Trackback