don't let people get to you. They can't pull the trigger if you don't hand them the gun.

Becca kom hem till mig förut och så körde pappa ut oss till torp, jobbigt med allt folk bara. Fick med mig lösnaglar och hårspray bara med det behövdes. Innan vi åkte hem så köpte vi med oss lite mat som vi lagade och åt när vi kom hem, mycket gott kan jag lova er! Sen så åkte vi och var med fina vänner! Har vart hemma ett tag nu och sitter och gör typ ingenting, ska kolla om jag kan hitta någon bra film och somna till den, tänkte att jag inte skulle vara uppe så jävla sent idag för imorgon så ska jag åka och träna på morgonen, vill ta tag i skiten igen.




Kommentarer
Postat av: Carla - fotografi

Oj så jättesöt :-)

Jag vet själv hur jobbigt det är med spam-meddelanden, men jag kunde inte finna någonstans

att du inte vill ha tips på tävlingar och liknande... Därför vill jag bara påminna om en tävling jag har just nu.

Du kan vinna en freebra från freebra.se till dig eller kanske din flickvän!

För att vara med och tävla klickar du dig bara in här:



http://standingcarla.blogg.se/2011/december/tavlingstime.html#comment



Och skriver"Jag är med"

Ibland hålls det även lite fototävlingar och liknande, hoppas du vill vara med!

2011-12-30 @ 14:05:04
URL: http://standingcarla.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:


Din kommentar:


Trackback